Acelera pyme. Estudio de buenas prácticas a Boris Soler
Boris Soler, una famosa perruqueria de Màlaga, mostra com la seua presència en els canals digitals li ha permés aconseguir el reconeixement dels seus clients i aconseguir l'èxit comercial.Introducció a l'entrevista : punxar per VEURE VIDEO
L'estudi de bones pràctiques té com a objectiu presentar un cas d'èxit empresarial en el qual s'ha aconseguit augmentar significativament les vendes. Per a aconseguir aquest creixement, s'han implementat dues estratègies clau: la presència activa en xarxes socials i l'automatització de processos interns.
Boris Soler és una coneguda perruqueria situada a Màlaga. Destaca en el seu sector pel seu caràcter innovador, sent una de les primeres a establir la seua presència en línia a través de la seua pàgina web, des de 2007. Aquesta estratègia ha contribuït significativament al seu reconeixement i èxit comercial, incrementant-se encara més gràcies a la seua presència activa en les diferents xarxes socials.
Per al desenvolupament d'aquest estudi s'ha pres com a punt de partida la identificació de les inquietuds de pimes de comerç de diversos sectors, que van manifestar el seu interés quant a com establir la seua presència en les xarxes socials i com automatitzar els processos interns, entre altres.
Al llarg de l'estudi, et presentem com aquesta empresa ha aconseguit fer créixer el seu negoci i optimitzar els seus processos interns mitjançant l'ús de diverses eines.
Estudio de buenas prácticas a Boris Soler.pdf
